Jó tudni! /
Információ kutatásokról, elemzésekről
A digitális médiakörnyezet, az online kommunikáció és az online nyilvánosság kérdéseivel, gyerekekre gyakorolt hatásaival foglalkozó kutatásokból szemezgetünk.
- https://nmhh.hu/cikk/224642/Gyermekek_a_neten_es_digitalis_szuloseg_2020_A_Digital_parenting_kutatas_osszefoglaloja
- https://nmhh.hu/cikk/224269/Digital_parenting_kutatas_716_eves_gyermekekkel_es_szuleikkel
- https://nmhh.hu/dokumentum/3886/ITHAKA_EU_KIDS_Magyar_Jelentes_NMHH_Final_12.pdf
- https://www.ipsos.com/hu-hu/elerhetok-kidcomm-gyerekkutatas-eredmenyei
- http://ithaka.hu/eu-kids-online/
- https://osztalyfonok.hu/wp-content/uploads/2020/03/files/ITHAKA_EU_KIDS_Magyar_Jelentes_NMHH_DigiKonf.pd
- Az Ipsos 2008, 2011, 2013, majd 2016 után 2019 őszén is elvégezte a 8-14 éves gyerekeket médiapiaci szempontból vizsgáló, KidComm névre keresztelt átfogó, hazai piacon egyedülálló kutatását.
https://www.ipsos.com/hu-hu/elerhetok-kidcomm-gyerekkutatas-eredmenyei - EU Kids Online II A magyarországi kutatás eredményei A gyerekek internethasználatának jellegzetességei
https://osztalyfonok.hu/wp-content/uploads/2020/03/files/ITHAKA_EU_KIDS_Magyar_Jelentes_NMHH_DigiKonf.pdf